8.2.10

FOTOS DE V. QUILES

Publicado por J.C. |

Hola a tots, el mariner Vicent Quiles ens va fer unes fotos que vaig oblidar posar. D'ací donar-li les gràcies encara que siga amb retràs.

De totes formes, volia plantejar que segurament el dia del Mig Any anem a tots a dinar a la Comparsa. El menú són 18 euros, i el Xenxe ja donarà més detalls al respecte.
Jo també pense que si estem per ací en el poble per a dinar millor, estarem en el ambient, si anem alguna caseta segur que ens amuermem...

Què opineu????






Pd. Les fotos del carro brutals, encara senc la lesió al Makoka... Este any res de carros....

2 Comentaris:

Anónimo dijo...

Molt bona idea la de anar a dinar el dia de mig any als maseros, a vore si aixina l'esquadra fa un poquet de cohesio i armonia, que ens fa molta falta.
Jo m'apunte.

P.D. No es veuen les fotos.

Virgilio.

Anónimo dijo...

vaig a estrenar-me en el foro... hi ha algun inconvenient en que vinga al sopar borra i el sastre..!! estic vent a vore si puc convercerls per a que vinguen a sopar!!!

Diego.

Subscribe